I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 10, 2009

Berita baru ari siko anembiak ke rebak baru asal ari kedap....

Nyalai sekali tu aku tu enggai enda madah ke pengaga ati diri ke udah nguji enggau orang begaga ke blog baka ke dipeda bala maioh ditu. Nyau kepuas aku ke nguji bejalai dalam internet tu nyau ga te- klik ke blog tuan aku ke nyadi tuan DE di Saratok. District Engineer deh.. "Nya ya kaban, tu meh blog tuan DE aku ke nusui semua aktiviti kami di saratok din" ko aku madah ngagai unggal ku Frank ke sama ngau aku kursus di CMM (Kursus Induksi Umum) ke sekali tu.. Bendar ga kami duai betitih ke bala maioh ke benung begaga ke aktiviti sari tu. Dah nya nyau pulai ke bilik kami duai nyau terunding ke Saratok. Ingat ke bala din kelebih agi tuan DE aku ke gaga bendar ati laban favourite team ya ke udah menang bemain sarinya. MU deh.. Team aku nda entu berapa manah prestasi jam ke diatu.. CFC meh nya... Nyau pulai ngagai cerita asal, nya meh tadi aku lalu nguji pemerani diri ngaga blog aku empu taja pan kiruh tang mesti happy selalu.. Nya ya...

1 comment:

  1. huhuhu......manah amat runding menyadi tuai aku tok......
    nyau lelengau gak asai ke ya....
    hepi aku ninga berita pasal kta kursus.
    pama meh jd instuctor org poco-poco.
    ang alah lbn mama.bye
    hepi owaz....

    ReplyDelete

AKUARIUM NO 2