I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 23, 2011

D' Union WAVE



Kumpulan D' Union WAVE Diatu

Kumpulan D'Unon WAVE lama udah di tubuh ke lalu udah kala merakam Album ke terubah. siti ari lagu ke dalam album ke terubah ianya "Enggai Jauh Sulu" ke mai konsep slowrock. Kumpulan tu betuai ke Mr. Edmund Jalian ti bemain lead gitar lalu disukung Mr. Christy (Lai) ke bemain bass, Mr. Keneddy L (Ken) ke bemain gitar, Mr. Timothy (Tootik) ke bemain drum, Mr. Jame Tom ti nyadi penyanyi serta ulih bemain keyboard. Sida tu meh pengasas band tu ke ulih serta kala merindang bala maiuh maia ke bisi pengawa baka dinner, lunch, orang melah pinang, dinner gawai serta maiuh agi pengawa ke bukai. Endang nyadi ke juluk ati tiap- tiap band ke udah ditubuh ke, deka maju ba pengawa merindang orang. Bakanya mega band D'Union WAVE. Semua bala dalam band tu endang mangku pengawa magang kelebih agi pengawa ba perintah. Tang nya enda nyadi penanggul band tu ba dunya pemerindang.

Aku endang sigi lama udah begulai enggau bala dalam band tu lebuh maia sida ke merindang orang. Kala mega begulai bemain enggau sida bebai ke maiuh macam lagu kemaia hari tu serta praktis main musik lebuh maia bisi awak. Tuju ati nadai ke bukai kelimpah ari minat bemain music serta rindu merindang orang. Mula arinya aku lalu bisi buah runding deka ngaga lagu ke band kami tu ngambi ke nyadi album ke dua dikena nambah ke pengeluaran lagu band tu. Album ke dua ke diberi nama "Keran" udah tembu ditusun program lalu enda lama agi dikeluar ke enti nadai penanggul. Maia ke ngaga projek tu dia aku ditulung kaban aku Mr. KCDM, Mr. Keneddy L, Mr. Barky Sagai, Mr. Junaidi M serta Mr. Jame Tom. Pengawa compose lagu sigi ukai pengawa ke mudah lalu deka beguna ke idea ke maiuh. Ngaga lirik lagu enggau tiun lagu beguna ke jam ke betul serta ilham ke datai kediri ke dalam buah runding. Dalam Album Keran, dia aku bisi ngaga 9 iti lagu lalu dua iti lagu digaga Mr. Jame Tom.

D'Union WAVE bisi pengalaman dalam dunya pemerindang sebedau tu, tang bedau bisi composer ke ulih meri lagu dikena ngemansang ke band tu jauh agi. Minat dalam pengawa ngaga lagu mega tau dikena nulung industri music kitai Iban maju baka industri music ke bukai. Ngarap ke Band D'Union WAVE tau mujur ba tahun ke ka datai tu ila serta ulih sama- sama sejalai enggau band- band ke bukai. Enti deka maju dalam dunya pemerindang, kitai enda tau kepapas ke orang bukai serta anang merning orang kelalu baruh. Anang sesekali kitai nganggap diri HEBAT, laban kitai enda meda orang bukai ke enda temu kitai rita.


Mr. Edmund, Mr. Keneddy, Mr. Marshall, Mr. Timothy


Mr. Christy (Lai)


Ketuai Band D'Union WAVE


Mr. Barky Sagai unggal aku ke maiuh nulung dalam
Mastering Album Keran


Ajonz


Benung ngaga tiun lagu

No comments:

Post a Comment

AKUARIUM NO 2